Sminke

Hello ladies!

Har vært flere som har tatt kontakt og spurt hvilken øyeskygge jeg bruker.

Jeg er utrolig glad i sminke og bytter veldig mye, men mine favoritter er disse fra Dior nr. 566 og Chanel Illusion d’Ombre. Når det gjelder Chanel sine, så har jeg 6 ulike farger. 


Både Dior og Chanel sine er enkle å påføre. Chanel sine kommer igså med egne børster for enklere påføring  det som er fint med både Dior og Chanel sine øyeskygger er at de ikke er matte, men inneholder mye glitter. 

Her kan man blande og mikse så mye man bare orker. Legger ved noen bilder av hvordan jeg har brukt disse.


#dior #chanel  #christiandior #kicks

6 kommentarer
    1. Jeg synes Chanel har en tendens til å drysse veldig mye, også ender jeg opp med å føle meg som et juletre, men kanskje du har noen tips for å hindre det?

    2. Hei du! Når du påfører med børsten, kan det være lurt å ta et strøk på hånda først. Er enig med deg at det dysser en del og derfor pleier jeg å ha bomullspads under øynene når jeg skal ha mye sminke 🙂 Marthe:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg