Rødt på rødt!

Heisann!

Skal snart ut, og etter at en på Facebook oppfordret til å vise hvordan jeg påfører sminken i form av bilder, har jeg nå tenkt å gjøre det. Velger i dag å gjøre noe som ikke tar lang tid og som jeg tror er enkel for alle.

Jeg starter det hele med foundation fra Maybelline. Den jeg bruker er Dream Matte Mousse nr. 20 Cameo. Jeg tegner contours og alt og så begynner dette:


Denne skal jeg bruke som base på hele øyelokket.

Deretter mørkere kanter på øyelokket.

Og det bør være lysere inni øyekroken, derfor bruker jeg en tredje farge:


Og det er som sagt, kun innerst i øyekroken:

Jeg bruker så eyeliner fra Lancome og kajal fra Maybelline.

Kajalen påføres i tynn linje, og jeg personlig pleier å gjøre dette med åpent øye for å få denne så rett som mulig.

Denne mascaraen er min all time favorite!

 

 Og jeg avsluttet det hele i dag med en blush fra L’Oreal og røde lepper fra Rimmel.


Så over til hijaben.

I dag har jeg valgt å bruke en øredobb fra H&M som smykke på hijaben. 

Denne ble festet med to nåler i midten før jeg drar den lange delen av hijaben over og fester med nåler på begge sider.

Og slik ble resultatet. Hijaben er fra Hijabhuset i Oslo.

 

#hmnorge #hm #lancome #loreal #chanel #rimmel #hijabhuset #

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg