Dagens look

Nå som solen er her (endelig), tenkte jeg at dagens look skal være golden. Jeg brukte litt solpudder fra Dior og en gullbrun lipgloss fra L’Oreal.

Hijabpynten er kjøpt på Accessorize og eyelineren er grønn fra Gosh.

Selve hijaben er kjøpt i Egypt, men jeg er sikker på at Hijabhuset har noe lignende. 

Har fått flere spørsmål angående mine øyenbryn. Jeg tegner dem selv, hver eneste dag! Jepp, jeg orker det… 

Blyanten jeg bruker er fra H&M. Den har børste på lokket som gjør at fargen ikke blir så hard når man børster over. Veldig fornøyd og har brukt den i flere år, da mine øyenbryn er veldig tynne.

#hmnorge #hm #accessorize #kicks #dior #gosh

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg