Eraze

I dag ønsker jeg å reklamere litt for et sted jeg har besøkt ofte. 

Ønsker du å fjerne tattovering eller pigmentflekker? Da er Eraze stedet du bør kontakte.

Maken til service, oppfølging og god behandling skal du lete lenge etter.

Eraze tilbyr Skandinavias mest effektive, skånsomme og trygge fjerning av tatoveringer og pigmentflekker. De tilbyr også en skånsom revitalisering av huden i ansiktet, på hender og brystparti.

Aldri møtt så hyggelige sykepleiere i mitt liv! Her tar dem til og med kontakt for å spørre om du har det bra etter en behandling. Man føler seg med andre ord veldig godt ivaretatt. De tar seg god tid til deg og du føler deg trygg fra du blir tatt i mot ved døra til du drar ut etter soste behandling. 

Fordi jeg gar vært så fornøyd har jeg anbefalt dette stedet til to venner, og begge mener nå det samme som meg. 

Har man dummet seg ut med en tattovering, er det greit med noen som kan hjelpe til, så man slipper å gå med det resten av livet! 

Tusen takk for hjelpen jeg har fått og for at dere har holdt ut med meg! 

 

Telefon: 461 72 072

E-post: [email protected]

https://m.facebook.com/erazetattoo/

#eraze #erazesmestad

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg