Hvem skal jeg gifte meg med?

Heisann dere!

Jeg er midt opp i et dilemma… Det er på tide å velge en mann etter 3 år som singel, men hvem skal jeg velge? Jeg tenker og tenker, men klarer ikke å bestemme meg.

Jeg gir dere tre alternativer, også trenger jeg deres råd, hva synes dere?

Nr.1. Langemann.

Langemann er den kjekkeste jeg vet om i Norge. Han besøker vi hvert år, og selv om vi aldri har snakket sammen, så veksler vi blikk! Alle som følger meg på Snapchat vet hvor forelsket jeg er i kjære Langemann, i hvertfall når jeg ferierer med ham.

Fordeler: Kjekk og sjarmerende. Sjørøver med høy status. Blir borte store (på tokt) deler av måneden, så jeg kan være i fred i blant.synger fint.

Ulemper: Bor litt langt unna (5 timer med tog fra Oslo til Kristiansand). Har smakt på rottesuppe.

Se så kjekk han er der han står!

 

Nr.2 Kaptein Kid.

Vi var på tur sammen til Kiel for ikke så veldig lenge siden, og har tatt en del turer sammen nå. Han er alltid blid og er kjempe snill med Janet, noe jeg ser på som utrolig viktig, da Janet (min datter) betyr alt for meg. 

Fordeler: Snakker aldri, så han lytter sikkert mye. Alltid smilende glad. Deler ut is til barna. 

Ulempene: Litt for stor nese og bruker sikkert noe å 70 i skostørrelse.

Her har vi et fint familiebilde sammen, mor+far+datter+kjæledyr.


 

Nr.3. Jonatan.

Jonatan er som kjent en røver i Kardemommeby sammen med hans bestevenner Kasper og Jesper. Jonatan er veldig hyggelig, selv om han bor i et hus sammen med en løve. På lik linje som Langemann, så treffer jeg Jonatan hver sommer.

Fordeler: Elsker å bake så han får ha ansvaret for desserten i huset. Smiler pent. Er glad i å ta bilder med barn. 

Ulemper: Skitne klær. Krangler mye med naboen (Tante Sofie). Har ikke det reneste rullebladet.

Se på det pene smilet!

 

6 kommentarer
    1. Jonatan!! Du kan endre hantil det beste. Han trenger en sterk kvinne ved sin side 😂 Kanskje kan du få han til å slutte å krangle med tante Sofie? Og hvem dame vil ikke ha en mann som baker? 😂😂

    2. Hahahaha! Så sant så sant. Synes han var kjekk også :p delte innlegget på facebook, der har langemann fått 5 stemmer og kaptein kid 1 stemme… bra du stemte på jonatan! Anonym:

    3. Jonatan! En badboy som kan bake, OG han har en løve, hva mer kan man ønske seg 😀 Han trenger en kone til å holde ham i ørene, tror dere vil passe godt sammen altså! Ser også ut som at det er han du har fått best kontakt med. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg