Dagens hijabistlook

God dag!

Hva synes dere om GRØNT? 

Fant ut for noen uker tilbake at jeg ønsker meg en militærgrønn hijab og ba mamma ta med seg en i fra Libanon.

Flere av dere har spurt om hva slags hijabstoff jeg bruker. Vanligvis bruker jeg Pashmina, men varierer der og. Denne er Pashmnina.

Flere av dere har også spurt om bootsene jeg bruker. Disse kjøpte jeg i Sverige i fjor. Husker ikke hva butikken het, men vet at Bianco har noen lignende.

Ellers er buksene i dag fra Zara og jakken fra H&M.

Sminken skal jeg lage et innlegg om i helgen.

Ha en flott dag dere!

 

4 kommentarer
    1. Du er og blir fantastisk vakker. Og særlig i denne Hijabinnpakningen din. Og på det siste bildet: Hijab og høye støvler? Så fantastisk og selvmotsigende (på en positiv måte). Har aldri sett den komboen før. Fantastisk spennende!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg