Juleklar

Heisann!

Jeg elsker denne tiden på året hvor rødt dominerer, julesanger, lys, julebord og lignende er over alt!

Hjemme hos oss har vi allerede satt opp juletreet, ikke helt ferdig med å pynte, men det gjør vi ganske snart.
Julebord sesongen er i full gang også, i forrige uke var jeg på Julebord med tolkejobben min (Hero tolk) og det var så utrolig morsomt å møte kolleger du ellers aldri ser. Når man jobber som tolk har man sine egne oppdrag man tar per telefon eller ved fremmøte, og man møter nesten aldri sine arbeidsgivere og kolleger. Så et slikt treff var utrolig koselig å ha.

Julegavehandelen er snart i boks, kun noen få jeg mangler nå.
Denne julen blir litt spesiell da jeg om min datter tar Kiel båten den 22.12, kommer tilbake den 24.12 og feirer da hjemme med en venninne ogmed kusinene til min datter.

Hvor langt har dere kommet med juleforberedelser?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg