New look

Hva synes dere om denne nye stilen? Skal jeg beholde den?

 

10 kommentarer
    1. Hei. Du som er såpass samfunnsengasjert, jeg lurer på om du kunne lagd et innlegg om Aleppo, Syria og den massakren og katastrofen som i dette øyeblikket foregår der? Barn blir skjært opp foran sine foreldre, uskyldige kvinner og barn blir utnyttet og drept. Dette er alle muslimers sak, hvis vi selv ikke er i stand til å stande denne forførgelsen, la oss få budskapet hørt! 💔

    2. Du har så rett. Jeg har flere ganger satt meg ned for å skrive om det, og aldri fullført. Føler at ord er fattige og helt ærlig så har jeg vært sykemeldt pfa stress og depresjon en stund, så jeg har ikke klart å sette meg helt inn i det 🙁 men jeg liver å gjøre et godt forsøk på å legge noe ut! Emma C.:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg