1. Det er utrolig hva politiet prioriterer! Jeg har selv prøvd å anmelde noen om falske beskyldninger, løgner og trakassering, men politiet gjør ikke noe med dette. De bør ta trusler veldig alvorlig, da vi vet at mange som er i det muslimske miljøet kan være i fare! Slike som deg og slike som for eksempel er homofile muslimer. Stå på! Ikke la noen skremme deg fra det du føler er riktig for deg. Du er ei sterk jente/ kvinne <3

    2. due:
      ja anmeldte selv en sak i juli som ble henlagt. var en hetseperiode på 9 dager hvor mye myyyye stygt ble skrevet om meg. de henla det, selv om loven sier at slikt er straffbart. uffff.

    3. Det er helt forkastelig! 9 dager hets og INGENTING blir gjort? Må man bli angrepet fysisk eller i verste fall drept før de gjør noe?
      Jeg leste linken, og der sto det at de beklaget og åpnet saken igjen! Men har de gjort noe?

    4. due:
      jepp ingenting ble gjort i juni. selv om det var en stor sak i media om det.

      og nå, den nye saken: De sa det, at de ikke kan gi besøksforbud til han som har truet meg før han faktisk gjør noe. Det politiet sa i denne linken kom i dag, så nå venter jeg og ser om det skjer noe… tviler egentlig, men får se.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg