Hvordan og hvor?

Før jeg starter med å vise hvordan jeg fester smykkene til hijaben, vil jeg svare på noen spørsmål jeg har fått. 

Hva slags smykker bruker du?

Jeg varierer mye, noen ganger bruker jeg halskjeder som jeg fester med nåler, som feks her: 

På sommeren liker jeg veldig godt å bruke blomstekranser, som feks her:


I tillegg til at jeg bruker øredobber og brosjer, men mest av alt bruker jeg bånd med strikk bak som egentlig er laget til hår, for disse er enklest å feste på.

 

Hvor kjøper du smykkene?

Jeg finner smykkene/hijabpynten over alt, men de aller fleste har jeg handlet på Accessorize, H&M, Cubus og Lindex. Fra nå av skal jeg fortelle dere hvor jeg har kjøpt hijaben og pynten hver gang jeg legger ut et bilde. 

 

Hvordan fester du disse?

Jeg bruker nåler til å feste pynten som må festes, step by step bilder kommer snart. I dag kan jeg vise hvordan jeg gjør det med de enkleste pynten, som er hårbånd. 

Hijaben jeg bruker i dag er kjøpt på Indiska og pynten er kjøpt på Accessorize, det er en pakke med to hårbånd og jeg bruker begge samtidig. 

Det jeg gjør allerførst er å ha en hijabbase, denne får man blant annet kjøpt på Hijabhuset i Oslo, og brukes sånn at hijaben ikke skal skli ned. Deretter har jeg hijaben på, høyresiden er kortere enn venstresiden og jeg fester den med en nål ved haka. Etter det, bruker jeg pynten over. Så drar jeg den lange delen av hijaben over det hele, og fester med nåler ved ørene på begge sider.


#accessorize #hm #hmnorge #cubus #lindex #indiska #hijabhuset

 

 

2 kommentarer
    1. Trekker tilbake kommentaren om at bloggen din designmessig trenger en hjelpende hånd.
      Det kan se ut til at nettsidens stilark ikke ble lastet inn sammen med resten av siden.
      Designmessig er det ikke noe i veien med bloggen din.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg