Savner sommeren!

Selv om vi er glade snøen endelig kom, (og med vi tenker jeg på datteren min), så savner jeg virkelig sommeren. Lett sminke og blomster på hodet!

Hijab har sine utfordringer på sommeren. De varme dagene kan det fort bli for varmt, derfor er det viktig å velge lette hijaber som puster.

På bilde nr. 1 har jeg hijab kjøpt fra Indiska, blomstene kjøpt fra Accessorize. 

Bilde nr. 2 og 3 har jeg hijab kjøpt fra Hijabhuset og blomster fra Cubus.

Hva synes dere?



#cubus #accessorize #hm #hmnorge #hijabhuset #indiska

2 kommentarer
    1. Det siste bildet der er rett og slett bare nydelig!
      Jeg liker spesielt hvordan øyesminken fanger opp fargene i blomsterkransen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg