Dagens hijab

Jeg ble kontaktet av Nisa klesbutikk Oslo for to dager siden med en hyggelig melding om at eieren Ayperi Tuba Uzumcu ønsket at jeg skulle se på noen hijaber.

Jeg som aldri får nok hijaber takket selvsagt ja! 

Dro derfor til Nisa klesbutikk i går og fikk med meg to kjempefine hijaber og ett smykke. 

Butikken hadde så stort utvalg av hijaber, klær, burkinier, festkjoler og smykker at jeg ikke visste hvor jeg skulle starte! 

Her er dagens hijab + smykke. Den andre hijaben jeg fikk er annerledes enn det jeg er vant med, og den skal jeg vise dere i morgen.

 

Her er noen bilder jeg tok i butikken i går:


 

Denne butikken er virkelig noe jeg anbefaler på det sterkeste!
Det er så hyggelig stemning der, og man får så utrolig god hjelp til å velge noe som passer ens ansikt, hudfarge, klesstil og anledning.

Jeg anbefaler dere å sjekke facebook siden til Nisa klesbutikken også: https://www.facebook.com/nisaKlesbutikk/?fref=ts

Instagram siden deres er: https://www.instagram.com/nisaklesbutikk/

 

#nisa #nisaklesbutikk #nisabutikk #nisaoslo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg