Konkurranse

Hei på dere! 

I dag kjører jeg og Sunniva Kjelsrud en konkurranse som jeg tror mange vil dra nytte av. Noen ganger er de beste gavene ikke fysiske, men de som kan endre ens liv til det bedre, og derfor kjører vi dette.

Premien er en billett til et motivasjonskurs og har en verdi på kr. 1039,-.

Her kan du kjøpe billett og lese mer om kurset:

http://www.ticketmaster.no/event/en-positiv-hverdag-billetter/518617

De siste ukene har ikke mitt liv vært på topp på grunn av mye negativitet jeg har fått inn etter å ha vært så mye i mediene. Jeg valgte å ta en kort pause fra blogging og sosiale medier for å samle ny energi. Men videre kommer jeg til å delta på dette kurset, for jeg tror alle har godt av litt motivasjon og tankeendring i sin hverdag! 

 

Mer om Sunniva:

Sunniva er en jente på 28 år, som lenge har ønsket å hjelpe spesielt unge mennesker med å få mer glede og positivitet inn i livene sine.

Hun har hatt firmaet sitt En positiv hverdag siden januar 2015, men har ikke helt visst hvordan hun skulle nå ut til unge mennesker, fortelle de om hvordan de kan tenke mer positivt og kanskje se de bra tingene de allerede har i livet sitt, og hvordan de kan jobbe for å få det de ønsker seg i livet.

Nå har hun endelig funnet sin greie, og det er å formidle sine motivasjons foredrag gjennom Snapchat, som blir hyppig brukt av ungdommer og unge voksne.

Hun ønsker at de som følger dette foredraget kan våkne opp en morgen å tenke at livet er litt kjipt akkurat den dagen, men så ser de litt på foredraget hennes, og føler at kanskje dagen ble litt bedre med engang. Hun ønsker at om noen føler seg lite verdifull og ikke liker seg selv, at de kan se litt på foredraget og tenke at de faktisk er ganske så bra allikevel, og hun ønsker at de som ikke vet helt hva de vil med livet sitt enda, skal bruke hennes tips og råd til å kanskje finne det ut samt de som er helt sikre på hva de vil, men som kanskje trenger litt ekstra motivasjon akkurat nå, skal få det. 

Sunniva har tatt coaching kurs og lest gjennom mange bøker dette året, så hun føler nå at hun kan hjelpe andre mennesker med å få en mer positiv hverdag. Dette er det hun brenner for og det er hennes drømmejobb å kunne få holde slike foredrag fremover.

 

For å delta på konkurransen må du kommentere hva som motiverer deg i livet. Legg igjen din epostadresse slik at jeg kan kontakte deg med premien. 

Vinner blir trukket lørdag 26.11.16. 

 

14 kommentarer

Siste innlegg