Dagen i dag

Dagen i dag har vært travel, noe jeg faktisk liker. Det startet med at jeg ryddet hjemme, etter en lang kveld i går. Så tok jeg turen for å besøke en syk venn.

BOpEA9mDdLz

Etter det dro jeg til byen og til min favorittbutikk Victorias secret. Der finner jeg alltid noe jeg liker.

Etter det igjen, dro jeg og min venninna Zainab for å besøke en annen venninne. Mens vi satt der ble vi sultne og bestemte oss derfor for å gå ut og spise. På veien fant jeg drømmemannen:

BOqHXT0j63b

Vi tok deretter en kjøretur… og hva er en kjøretur uten musikk?

BOqHwwjjnrj
 
BOqJelCDRsU
 
 
Hva har dere gjort i dag?
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg