Jeg tror jeg er forelsket i…

Jeg tror jeg er forelsket i denne hijaben!

Det er første gang jeg prøver en hijab som er delt i to farger, og jeg rett og slett ELSKER DET!

Hijaben er fra Nisa klesbutikk Oslo. Denne hadde de i utrolig mange fargekombinasjoner, men jeg valgte disse fargene da jeg elsker jordfarger.
Anbefaler dere å ta en titt på sidene deres på Facebook og Instagram, for de har utroooolig mye fint:

https://www.facebook.com/nisaKlesbutikk/?fref=ts

https://www.instagram.com/nisaklesbutikk/

 

8 kommentarer
    1. Jeg er en av de som reagere vanvittig negativt ang hijabsaken og det med at den er i en del av det offentlige bilde. Så jeg tenkte å gå inn på bloggen din for å ause ut litt sinne og galle. Men så ble det ikke helt sånn. Ble så overrasket over å se bildene av deg. Du er så vakker og du ser så feminin og herlig kvinnelig ut 🙂 Jeg har bare sett for meg de som ser litt skummel ut, de som har sånn grønt pannebånd sammen med hijab osv. Vanskelig å forklare men var fint å se dette på en så respektabel måte 🙂

    2. Åååååh nå ble keg såååå glad! Det er det jeg ønsker aller mest med denne bloggen, å vise en annen sode av hijabister! Tusen takk til deg! Anonym:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg