Hijabhuset

Nå er det en stund siden jeg blogget sist.

Grunnen er rett og slett at jeg har trengt en pause fra media/blogging/sosiale medier, men nå er jeg back on track!

I forrige uke var jeg hos Hijabhuset, og ble som alltid sponset med hijaber derfra fra snille Waed Salhab.
Jeg var modell for noen hijabmodeller som jeg vanligvis ikke bruker selv, men det var morsomt å prøve disse.

Her er noen bilder, hva synes dere? Hvilken liker dere best?
#Hijabhuset #hijabhusno #hijabhusnorge #hijab

 

6 kommentarer
    1. hei er en som følger din blogg jeg har et spørsmål og det er hvordan sponsrer hijab huset på hijaben din jeg selv kjenner eiren
      m v h zuweydah

    2. Du er nydelig! Du kledde alle, men jeg synes nr 3 var penest. Jeg bare lurer, er det ikke meningen at man bruker hijab for å skjule sin skjønnhet? Jeg synes den gjør motsatt!

    3. CAROLINE 🙂 Ja, skjønnhet må skjules, særlig i visse forhold 🙂 Det synes jeg og i dette tilfellet her .. Absolutt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg